~~~AhLaN WaSaHLaN~~~

RUMAH DI CHANGLUN

RUMAH DI CHANGLUN
CONTACT 0125542501

Monday, July 26, 2010

Dalam bilik ini...

Bersendirian di bilik pereksa ini..bilik aku..Mat mungkin tak hadir...sejak tadi tiada kelibatnya yang aku lihat..

Aku baru lepas kelas..Baru melepaskan geram kepada pelajarku..sebenarnya aku perlu berbuat begitu..mereka anak2 yang perlu dibetulkan..aku harap sikapku menegur pelajar dengan nada keras tidak diganggu...memang kadang2 pelajar perlu ditegur dengan nada keras...itu perkara biasa...namun jika ada pihak atasan yang mengganggu...segalanya akan rosak...tolong orang atasan..banyak lagi tugas anda yang perlu diselesaikan...

Mungkin pelik jika aku katakan setiap kali ada isu ini...mesti akan aku kaitkan dengan pihak atasan..kerana mereka akan membentuk sistem sekolah ini...kalau mereka gagal membentuk...guru yang cemerlang bertindak...akan mendatangkan masalah kepada mereka...hanya kerana kekurangan fahaman di pihak mereka...mereka yang dipilih untuk jadi orang atas pun...entah apa kriteria...aku khuatir...

Cukuplah aku sudah penat....

No comments:

Post a Comment