~~~AhLaN WaSaHLaN~~~

RUMAH DI CHANGLUN

RUMAH DI CHANGLUN
CONTACT 0125542501

Monday, January 24, 2011

Tahun Baru 2011

Lama dah aku menyepi diri dari blog aku ni...mungkin hampir 4 bulan...aku mungkin sibuk namun aku ada diri untuk sedih...tidak seperti dulu..sekarang aku rasa amat bosan menjadi seorang guru..rasa pelajag sudah muak mengambil ilmu dariku...bosan menyeliputi setelah menyedari subjek favourite aku sudah tidak diajar lagi...dan sekarang aku hanya mengajar subjek yang aku kira jugak ada amat aku minati ketika dibangku sekolah..buat permulaan tahun aku sudah tidak tenteram dgn rakan sepanitia..kemudian aku rasa tidak selesa dgnpelajag kelas yang aku ajar..berbagai kritikan dari pelajar terhadap mutu pengajaran aku..sebenarnya semua aku tahu adalah kerana ketegasan aku...

No comments:

Post a Comment