~~~AhLaN WaSaHLaN~~~

RUMAH DI CHANGLUN

RUMAH DI CHANGLUN
CONTACT 0125542501

Monday, April 19, 2010

Minggu yang menarik....

Selama ini aku baru menegerti..jangan mudah tertipu dengan gaya..manusia yang manis dan bersungguh di depan kita..sebenarnya bukan boleh percaya sangat..aku alami sungguh sungguh benda ini...

Kelas 4 PTP.. sebenarnya ingin meraikan penukaran aku ke kelas 4 BB..mereka yang memulakannya..namun kenapa mereka berpura-pura..itu yang aku musykil..ketika aku mula mendapat berita aku ditukarkan ke kelas lain kenapa mereka yang mula2 mengherdik aku mengatakan aku lah yang ingin meninggalkan mereka..kenapa mereka berpura-pura..mungkin mereka mahu aku terasa mereka seperti menyukai aku namun..sebenarnya hati mereka berkata tidak..cheh..

Aku juga perlu muhasabah..manusia tidak semesti menyukai kita..walau di depam kita seperti amat meminati kita..memang kalau ditanya siapakah guru yang anda paling sukai..aku semestinya tidak pernah ragui jawapannya...

Tak apa 4 PTP..aku tidak mengerti mengapa anda sanggup menjadi iblis sebegini..kalau aku ada kuasa ingin aku haramkan segala ilmu aku selama ini kepada anda..aku tidak redha walau sedetik pun ilmu yang ada pada aku kepada mereka..biar mereka rasa betapa aku terasanya permainan buruk dan busuk mereka...betullah seperti kata bekas pelajar aku..semuanya mainan politik berlaka..buanglah aku secara terhormat...jangan menghinakan aku sedemikian rupa...

No comments:

Post a Comment