~~~AhLaN WaSaHLaN~~~

RUMAH DI CHANGLUN

RUMAH DI CHANGLUN
CONTACT 0125542501

Tuesday, April 06, 2010

Resah...

Pagi tadi line internet nampaknya ada problem sikit... sekarang yng wayerless nampak elok la..boleh la aku updatekan fb ku...sambil2 main chess online..teringat juga nak habiskan ceritaku pada cuti yg lalu...he he kemarin Baei(adikku) hantag harum manis..

Kisah 2...

Pagi 14.3.10.. bersama roomate (Mr wong) mencari dewan OCM untuk kursus pengadil ping pong...terima kasih kerana sudi menemaniku mencari kedai sarapan halal untuk aku..walaupun agak jauh..kursus ini adalah sebagai persediaan untuk mengambil ujian Pengadil NU keesokan harinya..(NU bermaksud National Umpire)..layakkah aku menjadi pengadil bertaraf kebangsaan ni?

Keseluruhan isi kursus ini dijalankan dalam bhs inggeris..peserta hanya 3 orang saja melayu..dua lagi adalah seorang yang bernama samudin (kelantan) dan Ruhaidah (selangor). Yang lain adalah terdiri dari amoi..he he x best pun..

Penyampai adalah seorang yang begitu strick..bernama Cyril Shen..seorang berbangsa India..Namun segala ilmu ping pong yang aku perolehi amat bernilai..

Banyaklah kenangan semasa berada di sana..Esoknya aku mengambil ujian bertulis..dan sehari selepas itu menjalani praktikal dalam kejohanan sebenar..

No comments:

Post a Comment