RUMAH DI CHANGLUN

RUMAH DI CHANGLUN
CONTACT 0125542501

Friday, January 29, 2010

bilik periksa...

bersendirian di dalam bilik ini seperti rasa tidak bersendirian. teman2 dr anak murid dalam fb cukup mengembirakan. entah la aku la rasa seperti rindu pulak kat fb ni..tadi main ping pong, minum naik bilik pereksa check fb, kalau ikutkan kerja apa yang aku buat untuk kerja makan gaji aku? O kemaskini rekod book. cikgu lain mungkin mengambil masa yang lama untuk siapkan, aku tak sampai setengah jam. kerja yang berkualiti tak perlu masa yang panjang. kalau ketua yang faham tentu tidak tertipu dengan gaya. kadang2 nampak macam rajin. tapi kerja tak siap. ada orang nampak macam tak buat kerja, namun kerjanya siap dan kemas. wakil ketua2 di luar sana renungkanlah hakikat ini..aku tak tahu lah nak buat macam mana untuk menghapuskan persepsi salah masyarakat aku tentang hal ini.. sejak aku di bangku sekolah lagi, sehinggga sekarang masuk bangku sekolah balik, macam tu la salah tanggapan masyarakat aku. orang yang hipokrit sentiasa beruntung...

No comments:

Post a Comment